Hledáme asistentku/recepční advokátní kanceláře

Jaký bys měl / měla být?

  • máš stále úsměv na tváři a nezkazíš žádnou legraci
  • umíš se na všem domluvit
  • zvládáš multitasking
  • poradíš si s MS Office
  • nebojíš se občas komunikovat po telefonu anglicky a kdybys uměl/a i německy, bylo by to super aneb angličtina popř. němčina na úrovni alespoň B1 nutná
  • máš vystudovanou střední školu, ale i s vyšší odbornou či vysokou školou Tě může tahle práce bavit

Co nabízíme?

  • moderní kanceláře v centru Prahy (stanice metra Můstek) milé kolegyně a kolegy
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou a zázemí stabilní společnosti
  • 6 týdnů dovolené
  • 3 dny sick days
  • MultiSport karta
  • neplacené volno
  • firemní kurzy německého jazyka
  • příspěvek na stravování
  • firemní akce
  • intenzivní zaškolení a podporu při dalším profesním rozvoji v podobě pravidelných školení
  • prostor pro vlastní invenci a nápady kombinovaný s podporou office managementu

A jaká by byla Tvoje pracovní náplň

  • vedení recepce
  • udržování pořádku a příjemného prostředí, sezónní dekorace
  • komunikace s klienty, úřady a dodavateli
  • administrativní a organizační podpora právníků
  • práce s interními systémy a databázemi (žádné předchozí znalosti nejsou nutné, vše Tě naučíme)
  • správa datových schránek
  • další různorodé administrativní činnosti

A proč Tě hledáme?  Naše současná recepční se posouvá na místo asistentky jednoho z partnerů naší advokátní kanceláře. Bude Ti samozřejmě velkou oporou při zaučení.

V případě, že jsme Tě zaujali, zašli svůj životopis k rukám Mgr. Jany Hladké Zilvarové.

Zajímají Vás názory bývalých i současných kolegů? Reference na naši advokátní kancelář najdete na Atmoskopu.

Těšíme se na Vás!